Wednesday, December 9, 2009

MAI BERCUTI DI PULAU PINANG!



Pulau Pinang yang dikenali sebagai Mutiara Timur, merupakan tempat pertembungan eksotik antara yang lama dan baru - sebuah pusat pelabuhan, bandar warisan dan pengkalan industri, dipenuhi pelbagai peristiwa, budaya dan makanan yang lazat!

Tidak jauh dari kesibukan Pulau Mutiara ini, terdapat sebuah kompleks penginapan yang mampu memenuhi keperluan penginapan, seminar, kursus, majlis keraian dan sebagainya.

Cuti persekolahan merupakan saat dan ketika yang terbaik untuk bersama keluarga bercuti di Pulau Pinang. Batu Feringghi, Padang Kota, Butterfly’s Farm, Botanical garden, Gurney’s Drive, Penang Hill, Toy Museum, War Museum, Little India, Masjid Terapung, Masjid Kapitan Keling dan PESTA PULAU PINANG serta banyak lagi tempat-tempat menarik yang boleh anda kunjungi.

Banyak berbelanja? Ya, tetapi anda boleh berjimat dengan menginap di Bilik Penginapan Kompleks Tabung Haji Bayan Lepas. Diskaun yang sangat menarik menanti buat seluruh anggota TH. Sila hubungi petugas kami untuk membuat tempahan.

Jom Pi Penang!...

04-6412286 / 84

0 comments:

Template by : mercusuar freetemplate-1st.blogspot.com